fredag 21. august 2009

Heia Oldemor!

I dag tok vi en liten tur til Oldemor i Skien. Det er ikke så ofte vi får møtt henne, men vi prøver å ta en tur innom når vi er i Tønsberg. Det er ikke så mange som har en Oldemor som henne, så vi må ta godt vare på henne. Hun har blitt 83år gammel, men er fremdeles morsom å tulle med. Bare se som vi koser oss!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Template Design By:
SkinCorner