mandag 10. august 2009

Hverdagsliv :)

I dag har hverdagen innhentet oss igjen. For oss innebærer det at Mathea går i barnehagen og Eivind går på jobb. Oskar og jeg skal fremdeles kose oss hjemme en stund til, men det blir en type hverdag det også.

For Mathea ble første dag tilbake i barnehagen stor suksess. Hun lekte med vennene sine dagen lang og ville absolutt ikke hjem når jeg kom for å hente henne. Eivind startet sin jobb med en tur til Volda med kollegene, mens Oskar og jeg lader opp til en høst fyllt med hyggelige aktiviteter.

Selv om ferien er over for denne gang og vi gleder oss til neste sommer, må jeg innrømme at jeg synes det er litt godt med disse hverdagene også. Det er jo tross alt de det er flest av....:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Template Design By:
SkinCorner