Hipp hurra for Oskar!
(i dag har han nemlig hatt mark i rumpa, derfor ble det ingen brukbare bilder)
Så var dagen kommet til Oskar. Tenk at han allerede har blitt 1år gammel! Tiden har jammen meg gått fort og vi har kost oss masse! Selv om det ikke er så lenge siden Mathea var lita jente er det litt uvant å ha en så liten kar i huset igjen. Han er noe for seg selv og han gjør oss alle glade. En bedre gutt kunne vi ikke bedt om...:)
Og om noen vil mimre litt sammen med meg kan dere gjerne lese hva som skjedde for nøyaktig ett år siden; Fødselshistorie
Og om noen vil mimre litt sammen med meg kan dere gjerne lese hva som skjedde for nøyaktig ett år siden; Fødselshistorie


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar