Mathea har ganske lenge vært opptatt av min pappa, som døde for 5 år siden. Hun spør etter ham og sier at hun er lei seg fordi han er død. Hvor mye av det hele hun egentlig forstår vet jeg ikke, men vi prøver å forklare etter beste evne.
Så... i dag da vi skulle gå ut var hun klar først og gikk derfor ut på gårdplassen for å vente på oss andre. Vel ute hører jeg hun begynne å rope;
Så... i dag da vi skulle gå ut var hun klar først og gikk derfor ut på gårdplassen for å vente på oss andre. Vel ute hører jeg hun begynne å rope;
"Beeestefaaaaar, Beeestefaar er du der oppe?!?!!
Nei, ikke deg Bess, men han Bestefar som er død!
Vi har fått en Lillebror som heter Oskar!
Hører du Bestefaaaar??"
Nei, ikke deg Bess, men han Bestefar som er død!
Vi har fått en Lillebror som heter Oskar!
Hører du Bestefaaaar??"
Hun fikk visst ikke noe svar der hun ropte, men jeg fikk meddelt at han sikkert hørte henne dersom hun tok den samtalen i et lavere volum også..:)


Fantastisk bra!
SvarSlettBente
ååå..så herlig!! Elise
SvarSlett