søndag 28. februar 2010

Han går!!:D

Nå er det ikke lenger noen tvil, Oskar har virkelig lært seg å gå! Han har gått kortere strekninger en stund, men idag har han virkelig bevist at han kan det ordentlig...:)




...og ja, vi har julegardinene oppe enda i håp om at prosessen mot nye, fine gardiner skal gå litt raskt (men det har tydligvis ikke hjulpet nevneverdig enda)...

5 kommentarer:

  1. Da gikk han :o) Full konsentrasjon, ikke noe å si på innsatsen der.
    Klem fra Bestemor

    SvarSlett
  2. Ikke bare-bare å gå uten i tippe :)

    SvarSlett
  3. FLINKE FLINKE Gutten!!!!!

    SvarSlett
  4. Så flink han har blitt da!

    SvarSlett
  5. Så flink han er <3

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner