Nå er det ikke lenger noen tvil, Oskar har virkelig lært seg å gå! Han har gått kortere strekninger en stund, men idag har han virkelig bevist at han kan det ordentlig...:)
...og ja, vi har julegardinene oppe enda i håp om at prosessen mot nye, fine gardiner skal gå litt raskt (men det har tydligvis ikke hjulpet nevneverdig enda)...


Da gikk han :o) Full konsentrasjon, ikke noe å si på innsatsen der.
SvarSlettKlem fra Bestemor
Ikke bare-bare å gå uten i tippe :)
SvarSlettFLINKE FLINKE Gutten!!!!!
SvarSlettSå flink han har blitt da!
SvarSlettSå flink han er <3
SvarSlett