tirsdag 17. februar 2009

Flinke Mathea :)


Mathea har tegnet sine første mennesker og vi er såklart veldig stolte!:) Førstemann hun tegnet var Pappa. Flott fyr!:)


Nestemann ut var lillebror, Oskar!:)



Sist, men ikke minst; Mamma!:)



Mathea har også lært seg å skrive navnet sitt! Skrevet (kopiert) det helt alene!:)



Oskar i våken tilstand..:)

3 kommentarer:

  1. Så flink Mathea er da :)
    For en nydelig gutt dere har fått :) Masse hår ser det ut til at han har også, faktisk mer enn min på 2 hehe.

    SvarSlett
  2. Takktakk, er så moro når de får til nye ting..:)

    SvarSlett
  3. Hei, Mathea. Du er blitt utrolig flink til å tegne. Det var virkelig gøy å se.
    Jeg likte tegningene dine veldig godt.

    Oskar har spist mye og rukket å bli større.
    Veldig moro å møte ham her på bloggen.

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner