Jeg er gift med Eivind og sammen har vi to små, Oskar(jan 09) og Mathea (jan 06). Familielivet byr på mange gleder, men også litt frustrasjon. Her vil jeg dele litt av vår hverdag med den som måtte ønske å lese. Legg gjerne igjen en kommentar, da blir vi glade!:)
Halloween bursdag i ekte Hollywood style!
-
På lørdag feiret Liam 7 årsdagen sin med gutta fra klassen. Skal si det
ble livat
Halloween coctail med øyer i
Muffins med ormer i
Kjeks ...
Chloe and Theo (2015)
-
Full Chloe and Theo in HD QualityNow you can enjoy Chloe and Theo in high
quality with duration 81 Min and was published in 2015-04-15 with MPAA
rating is...
Nå er jeg igang igjen!
-
Nå har jeg lyst å begynne å blogge igjen! etter en veeeeldig lang pause.
Egentlig så har jeg ikke tid nå, jobber og kommer ikke hjem før på kvelden
nesten, ...
Så flink Mathea er da :)
SvarSlettFor en nydelig gutt dere har fått :) Masse hår ser det ut til at han har også, faktisk mer enn min på 2 hehe.
Takktakk, er så moro når de får til nye ting..:)
SvarSlettHei, Mathea. Du er blitt utrolig flink til å tegne. Det var virkelig gøy å se.
SvarSlettJeg likte tegningene dine veldig godt.
Oskar har spist mye og rukket å bli større.
Veldig moro å møte ham her på bloggen.