Lillebror, eller Oskar som har heter, har alt rukket å bli 19 dager gammel. Disse dagene har blitt brukt meget fornuftig. Han har nemlig sovet, spist, bæsjet, sovet, rapa, kost og badet noen ganger. Virker i grunn som han koser seg og trives utenfor magen. Er forøvrig ikke så rart at han sover så masse, for han vokser i rasende fart. Han veide nøyaktig 5kg da han var 11 dager gammel. Det vil si at han la på seg 540gram på 9 dager (fra vi reiste hjem fra sykehuset)! Vi kan nesten se hvordan han vokser fra dag til dag, er helt utrolig å følge med på. Blir spennende når vi skal veie han på helsestasjonen til torsdag!:)
Storesøster er fortsatt veldig stolt over sin nydelige Lillebror, og hun koser og stryker på han ved hver anledning. Hver gang han åpner øynene, roper hun lykkelig "MAMMA/PAPPA; Oskar er VÅKEN! Kom og se!!" Familieidyllen råder...:)
Vi har også hatt litt sykdom den siste tiden. Mathea har hatt feber og vært sliten. Hun har vært hjemme fra barnehagen noen dager nå, men i morgen satser vi på at hun er i full vigør igjen.
Skal prøve å få lastet ned noen bilder etterhvert også. Må bare finne ut hvordan jeg gjør det først (både med mac´en og disse blogspot sidene).
Halloween bursdag i ekte Hollywood style!
-
På lørdag feiret Liam 7 årsdagen sin med gutta fra klassen. Skal si det
ble livat
Halloween coctail med øyer i
Muffins med ormer i
Kjeks ...


Så flink du har blitt, Mathea. Og så fin lillebror du har fått! Artig å se bilder og tegninger. I dag reiser vi til Orlando og tilbringer den siste uken der med bl.a. Disney World. Gleder oss til å se dere igjen snart og hilse på Oskar. Klem fra oss fem.
SvarSlett