torsdag 4. juni 2009

Er han trøtt??

-Han ser trøtt ut!
-Men han smiler jo...
-Øynene er smale!
-Men han kan vel ikke være trøtt når han ler?!
-Når sov han sist da?

-Hmmm....

-Han ER trøtt!
-Men nå vifter han med armene og smiler igjen!
-Kanskje han er sulten?
-Nå surver han....
-Han vil bare ha litt kos!
-Tror du han må legge seg?
-Prøv med litt mat, kanskje det hjelper...

-Hmmm.....

-Se, han sover! Han var visst trøtt...

....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Template Design By:
SkinCorner