-Han ser trøtt ut!
-Men han smiler jo...
-Øynene er smale!
-Men han kan vel ikke være trøtt når han ler?!
-Når sov han sist da?
-Hmmm....
-Han ER trøtt!
-Men nå vifter han med armene og smiler igjen!
-Kanskje han er sulten?
-Nå surver han....
-Han vil bare ha litt kos!
-Tror du han må legge seg?
-Prøv med litt mat, kanskje det hjelper...
-Hmmm.....
-Se, han sover! Han var visst trøtt...
....
-Men han smiler jo...
-Øynene er smale!
-Men han kan vel ikke være trøtt når han ler?!
-Når sov han sist da?
-Hmmm....
-Han ER trøtt!
-Men nå vifter han med armene og smiler igjen!
-Kanskje han er sulten?
-Nå surver han....
-Han vil bare ha litt kos!
-Tror du han må legge seg?
-Prøv med litt mat, kanskje det hjelper...
-Hmmm.....
-Se, han sover! Han var visst trøtt...
....


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar