I går var siste arbeidsdagen til Eivind og i dag var siste dagen i barnehagen for Mathea. Nå tar vi sommerferie frem til 10. august! Selv jeg som er i permisjon synes det er deilig med ferie..:)
Ferien kommer nok til å få en litt brutal start for lille jenta vår. Hun er snart 3,5år og tiden er virkelig inne for å kutte ut smokken. Vi har derfor avtalt at i morgen skal alle smokker klippes i stykker før vi putter dem i en konvolutt og sender dem til Kaptein Sabeltann. Deretter tar vi turen til en leketøysbutikk hvor hun får velge seg en premie. Planen hennes er å kjøpe en dokke som kan prate, men vi får se hva hun ender opp med...:) Mathea er veldig glad i smokken sin, og selv om hun bare bruker den om natta tror jeg nok at dette kan bli vanskelig. Spesielt siden Lillebror får beholde sin smokk... Vi tror og håper at det hele går bedre enn vi frykter og at hun får litt annet å tenke på etterhvert. Søndag bærer nemlig turen avgårde til Danmark!:D
Ferien kommer nok til å få en litt brutal start for lille jenta vår. Hun er snart 3,5år og tiden er virkelig inne for å kutte ut smokken. Vi har derfor avtalt at i morgen skal alle smokker klippes i stykker før vi putter dem i en konvolutt og sender dem til Kaptein Sabeltann. Deretter tar vi turen til en leketøysbutikk hvor hun får velge seg en premie. Planen hennes er å kjøpe en dokke som kan prate, men vi får se hva hun ender opp med...:) Mathea er veldig glad i smokken sin, og selv om hun bare bruker den om natta tror jeg nok at dette kan bli vanskelig. Spesielt siden Lillebror får beholde sin smokk... Vi tror og håper at det hele går bedre enn vi frykter og at hun får litt annet å tenke på etterhvert. Søndag bærer nemlig turen avgårde til Danmark!:D


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar