lørdag 3. oktober 2009

Beviset!

I dag, lørdag 3.oktober, SNØDDE det faktisk her på Grua. I flere timer....
Bilen ble nesten nedsnødd, bare se her;
Legg også merke til takene i bakgrunnen. Hviiite sa du?!:)

Den eneste her i huset som er fornøyd med snøfallet er Mathea. Så i hele dag har vi sunget og trallet;
Det snør, det snør, tiddelibom
Det er det det gjør, tiddelibom

Nå snør det mye mer enn før
Tiddelibom og huttemeitu!

5 kommentarer:

  1. blir nok snø rekord på grua i år...gled dere..

    SvarSlett
  2. Synes det er snørekord her hvert år jeg...:)

    SvarSlett
  3. Bedre med snø som laver ned enn høljeregn som her... :) Trøst deg med at snøen snart forsvinner igjen!

    SvarSlett
  4. dere har vært heldig så langt da..

    SvarSlett
  5. Er bar bakke nå og det passer hvertfall meg ypperlig :)

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner