Bilen ble nesten nedsnødd, bare se her;
Legg også merke til takene i bakgrunnen. Hviiite sa du?!:)
Den eneste her i huset som er fornøyd med snøfallet er Mathea. Så i hele dag har vi sunget og trallet;
Legg også merke til takene i bakgrunnen. Hviiite sa du?!:)
Den eneste her i huset som er fornøyd med snøfallet er Mathea. Så i hele dag har vi sunget og trallet;
Det snør, det snør, tiddelibom
Det er det det gjør, tiddelibom
Nå snør det mye mer enn før
Tiddelibom og huttemeitu!
Det er det det gjør, tiddelibom
Nå snør det mye mer enn før
Tiddelibom og huttemeitu!


blir nok snø rekord på grua i år...gled dere..
SvarSlettSynes det er snørekord her hvert år jeg...:)
SvarSlettBedre med snø som laver ned enn høljeregn som her... :) Trøst deg med at snøen snart forsvinner igjen!
SvarSlettdere har vært heldig så langt da..
SvarSlettEr bar bakke nå og det passer hvertfall meg ypperlig :)
SvarSlett