Da er tiden inne for å få Oskar inn på eget rom. Tiden har egentlig vært inne en god stund nå, men av ulike årsaker ligger han fremdeles inne sammen med oss.
Den opprinnelige planen var å male Mathea sitt gamle rom og la ham få det. Dette rommet er 7 m2, så her får man akkurat plass til en liten seng, klesskap og en hylle. Boltreplass blir det lite av.
Derfor har altså mor i huset begynt å fundere litt. Kanskje Oskar heller skal få vårt soverom? Da vil han få rundt 20m2 og masse boltreplass. Da blir det plass til alle store leker og alt annet man skal ha plass til. Vi bruker jo ikke rommet til annet enn soving uansett. Eller kanskje dette rommet blir FOR stort igjen? Han vil jo ikke leke på rommet sitt på en god stund enda, så vi må uansett ha noe leker i stua.
Jeg må si at jeg er veldig usikker på hva vi skal gjøre med dette her.
Hva tenker dere??
Den opprinnelige planen var å male Mathea sitt gamle rom og la ham få det. Dette rommet er 7 m2, så her får man akkurat plass til en liten seng, klesskap og en hylle. Boltreplass blir det lite av.
Derfor har altså mor i huset begynt å fundere litt. Kanskje Oskar heller skal få vårt soverom? Da vil han få rundt 20m2 og masse boltreplass. Da blir det plass til alle store leker og alt annet man skal ha plass til. Vi bruker jo ikke rommet til annet enn soving uansett. Eller kanskje dette rommet blir FOR stort igjen? Han vil jo ikke leke på rommet sitt på en god stund enda, så vi må uansett ha noe leker i stua.
Jeg må si at jeg er veldig usikker på hva vi skal gjøre med dette her.
Hva tenker dere??


hmmm veit ikke helt hva jeg hadde gjort jeg.. men kanskje gitt han det lille rommet en liten stund? Og når han ble større, så kunne man jo ha byttet?? vel, jeg veit ikke...her er det bare 1 soverom, så har ikke det problemet;)
SvarSlettJa, kan gjøre det (hvis vi bor her da), men ville vært så greit å blitt ferdig med det nå..:)
SvarSlettJeg er så i tvil, mens Eivind er bestemt på at han skal få det store. Ikke vet jeg hva vi ender på :)