lørdag 3. oktober 2009

Høstferie

I uken som har gått har vi hatt høstferie. I den anledning tok vi turen til Eivind sine foreldre i Tønsberg hvor ungene har storkost seg. Ikke noe er bedre enn å få masse oppmerksomhet fra Mommo og Bess. Vi rakk også en dagstur til Oldemor i Skien, hvor gjensynsgleden alltid er like stor. Dagen før vi skulle reise hjem igjen kom Tante Elise også til Tønsberg. Hun har alltid tid til å tøyse og tulle med Mathea og Oskar, så det er stor stas å tilbringe tid sammen med henne. Bare se som Oskar koser seg når de tuller sammen :)

2 kommentarer:

  1. Så søøøt han er. Nydelig liten guttevalp!
    Begynner å bli babysyk selv altså... ;o)
    Ha en fin helg.

    Mvh stine lita sjøberg (og mamma da :P)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen!:) Han er jo såklart verdens nydeligste..:P

    Har forstått at det er ei som har litt (veldig?) lyst til å bli bestemor også, så det er bare å starte produksjonen!

    Ha en fin helg dere også :)

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner