I uken som har gått har vi hatt høstferie. I den anledning tok vi turen til Eivind sine foreldre i Tønsberg hvor ungene har storkost seg. Ikke noe er bedre enn å få masse oppmerksomhet fra Mommo og Bess. Vi rakk også en dagstur til Oldemor i Skien, hvor gjensynsgleden alltid er like stor. Dagen før vi skulle reise hjem igjen kom Tante Elise også til Tønsberg. Hun har alltid tid til å tøyse og tulle med Mathea og Oskar, så det er stor stas å tilbringe tid sammen med henne. Bare se som Oskar koser seg når de tuller sammen :)
Halloween bursdag i ekte Hollywood style!
-
På lørdag feiret Liam 7 årsdagen sin med gutta fra klassen. Skal si det
ble livat
Halloween coctail med øyer i
Muffins med ormer i
Kjeks ...


Så søøøt han er. Nydelig liten guttevalp!
SvarSlettBegynner å bli babysyk selv altså... ;o)
Ha en fin helg.
Mvh stine lita sjøberg (og mamma da :P)
Takk for koselig hilsen!:) Han er jo såklart verdens nydeligste..:P
SvarSlettHar forstått at det er ei som har litt (veldig?) lyst til å bli bestemor også, så det er bare å starte produksjonen!
Ha en fin helg dere også :)