Da viser kalenderen en dag på overtid og enda er det ingen Lillebror i sikte. Mathea har dessuten blitt litt syk, så nå kan han godt vente til hun blir frisk igjen med å komme. Hun har vært varm i hele dag og i kveld la hun seg med rundt 39 i feber. Får håpe hun gjør som hun pleier og sover det av seg. Også håper jeg at det ikke er influensaen som har slått til.... Har ett liiiite ønske om å slippe unna den de nærmeste ukene og kun konsentrere meg om den andre store jobben kroppen skal igjennom...:)
Må vel kanskje fortelle at det faktisk er litt småmurringer i magen i kveld, selv om de neppe utvikler seg til noe mer enn det. Er ganske utrolig at man faktisk går og ønsker å få vondt...:)
Halloween bursdag i ekte Hollywood style!
-
På lørdag feiret Liam 7 årsdagen sin med gutta fra klassen. Skal si det
ble livat
Halloween coctail med øyer i
Muffins med ormer i
Kjeks ...


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar