torsdag 15. januar 2009

Ventetid

Nå er vi inne i en lang venteperiode. Vi har ventet i 9 måneder og nå synes vi at Lillebror snart kan melde sin ankomst! Termin er i morgen, 16.januar, men det er ingen ting som tyder på at han kommer da. Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet og trøste oss med at han er her om senest to uker!:)

Mens vi venter er vi heldige å få besøk, eller barnevakt dersom noe skjer...:) I morgen kommer Elise og Øistein. De skal være her i helgen og holde oss med selskap. Mathea synes det er stor stas og gleder seg til all oppmerksomheten som følger med slikt besøk!

Utover det har jeg vært en tur hos jordmor idag. Hun fant ut at jeg har litt proteiner i urinen, noe jeg ikke har hatt tidligere. Dette er ikke noe farlig, ettersom blodtrykken fremdeles er helt fint. Etter en liten sjekk kunne hun også fortelle at det nok fremdeles er en stund til fødselen. Heldigvis ga hun klarsignal til at akupunktøren jeg går til kan sette igangsettingsakupunktur til tirsdag (4 dager over termin). Om det har noen virkning aner jeg ikke. Blir spennende å se!:)

Skal prøve å være flink til å skrive litt på bloggen. Startet, som dere ser, med dette tidlig i høst uten at det ble noe særlig mer. Nå er det permisjonstid, og med et nytt familiemedlem er det kjekt å kunne holde dere oppdatert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Template Design By:
SkinCorner