Halloween bursdag i ekte Hollywood style!
-
På lørdag feiret Liam 7 årsdagen sin med gutta fra klassen. Skal si det
ble livat
Halloween coctail med øyer i
Muffins med ormer i
Kjeks ...
søndag 25. januar 2009
Utålmodig...
Nå er dagene lange. 9 dager over termin og ingen tegn til fødsel. I morgen skal vi på sykehuset for ny ctg registrering. Tipper at alt er bra og at vi blir sendt hjem for mer venting... Blir det ikke fødsel snart får vi problemer med barnevakt. Alle har stilt opp det de kan og det er vi utrolig takknemlige for. Men kommer lillegutt etter tirsdag kan det være jeg må føde alene, hvertfall hvis det er utenom barnehagetiden. Skal gå bra det og, må tross alt ta oss godt av Mathea oppe i dette... Hun er jo prinsessa vår.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar