fredag 23. januar 2009

Fiskepudding og overtidskontroll

Må nesten fortelle om Mathea sin nye favorittmat. Hun har nemlig fått helt dilla på fiskepudding i det siste. Hun spiser det på brødskiva både morgen og kveld, og storkoser seg virkelig med det!:) Siden det er fredag i dag skulle vi lage litt enkel og god middag, nemlig pitapizza. Mathea fikk lov til å lage sin egen pizza, og den besto av pizzasaus, fiskpudding og 5 maiskorn!:) Kanskje noe å prøve for den som har prøvd "alt"?:P

I dag har vi også vært på overtidskontroll på sykehuset. Hadde et lite håp om å bli satt igang, men det var ikke aktuelt så tidlig som nå (en uker over tiden). Uansett så tok de ctg, sparketest og ultralyd av lillegutt. Alt så bra ut og det ser ut til at han storkoser seg inni magen. Han har heller ikke vokst urovekkende mye siden sist, så størrelse er heller ikke noe argument jeg kan bruke for å få han ut. Han ble estimert til 4250g idag, til sammenligning var Mathea 4410g ved fødsel. Stort nok..:)

Etter at de hadde sjekket at alt var bra med minstemann fikk jeg også en liten sjekk (stripping) av jordmor. Om dette har noen funksjon gjenstår å se, men jeg tviler vel igrunn litt. Fikk også nye timer til kontroller mandag og onsdag neste uke. Onsdag (12 dager over) skal de vurdere når jeg eventuelt vil bli satt igang....... Tror nok derfor at helgen og uka kan bli ganske lang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Template Design By:
SkinCorner