tirsdag 19. mai 2009

17.mai



17.mai i år var helt topp for både store og små. Dagen ble feiret med Eivind sin flotte familie i Tønsberg. Tradisjon tro startet dagen med litt stress før vi alle kom oss ut døra for å rekke barnetoget kl.10. Vi har faste plasser hvor vi står, på andre siden av byen i forhold til hvor vi parkerer. Men vi banet oss vei gjennom folkemengdene, akkurat slik vi pleier!:)

Etter barnetoget tok vi turen til Gro med familie. Her ble det pølsegrilling, med påfølgende is og masse deilige jordbær! Deretter var det tid for nytt barnetog på Sem. Vi stilte oss opp og koste oss ved synet av alle ungene som gikk i toget, deriblant Martine, Gina og Elinda som gikk i tog for 2. gang denne dagen. Mathea synes det var kjempemoro å se kusinene i toget og gleder seg til det er hennes tur :)

Nå var tiden inne for leker og moro på Sem skole. Et flott opplegg hvor ungene får premie uavhengig av om de klarer det eller ikke. Mathea og Eivind var med på flere leker og Mathea vant en fløyte, dykkerbriller, Zorro-maske og diverse annet småtteri. Og mens ungene lekte hadde vi voksne med oss campingstoler og bord slik at vi kunne slappe av med kaker, is og brus mens ungene løp rundt og koste seg.

Vi hadde alle en tipp topp dag og Mathea gleder seg alt til neste 17.mai!:)

4 kommentarer:

  1. Så kjekk 17.mai!
    Likte denn bakgrunnen bedre :) Sommerlig!

    SvarSlett
  2. Takk, må prøve meg litt frem...;)

    SvarSlett
  3. Heia Marte! Så morsomt å lese om familielivet deres! Du er flink å oppdatere med mange søte historier. Virker som om dere hadde en morsom 17.mai:) Synes også denne bakgrunnen var bedre, lys og sprudlende:)
    -Mariann

    SvarSlett
  4. Tusen takk, det var hyggelig å høre! Vet ikke helt hvor spennende det er for andre å lese her, er vel mer en ego greie for min del..:P Men artig er det uansett, så det er bare å hive seg på bølgen :)

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner