fredag 22. mai 2009

Filmanbefaling

Her i huset er det sjelden vi ser på film og de filmene vi ser er som oftest tegnefilmer av ymse slag. I kveld gjorde vi derimot et unntak og satt på en film mamma hadde med hjem til oss fra Thailand. Filmen "Slumbdog millionair" anbefales på det sterkeste og lånes ut til den som måtte ønske!:)

...og hadde jeg bare kunnet bruke denne mac´en skikkelig skulle jeg jammen meg kopiert et bilde av filmen og lagt inn, men slike fancy greier har jeg enda ikke lært meg. Dere må derfor klare dere uten bilde for denne gang.

God helg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Template Design By:
SkinCorner