Her i huset er det sjelden vi ser på film og de filmene vi ser er som oftest tegnefilmer av ymse slag. I kveld gjorde vi derimot et unntak og satt på en film mamma hadde med hjem til oss fra Thailand. Filmen "Slumbdog millionair" anbefales på det sterkeste og lånes ut til den som måtte ønske!:)
...og hadde jeg bare kunnet bruke denne mac´en skikkelig skulle jeg jammen meg kopiert et bilde av filmen og lagt inn, men slike fancy greier har jeg enda ikke lært meg. Dere må derfor klare dere uten bilde for denne gang.
God helg!:)
Halloween bursdag i ekte Hollywood style!
-
På lørdag feiret Liam 7 årsdagen sin med gutta fra klassen. Skal si det
ble livat
Halloween coctail med øyer i
Muffins med ormer i
Kjeks ...


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar