mandag 4. mai 2009

Nå starter moroa :)

Torsdag skal jeg ha min aller første time med pilates! Aldri prøvd det og aner i grunn ikke hva jeg begir meg ut på.... Håper det blir moro og at det, ikke minst, strammer opp denne skrotten litt!:)

1 kommentar:

  1. Lykke til! Det er sikkert veldig bra :) Ej tok 15 sit-ups på gulvet i sted...nøyer med meg det ;)
    Må få høre kordan treninga var!

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner