Når de først åpnet kikket vi litt rundt, før vi fant ut at det beste med loppemarked er cafeén! Der koste vi oss med kaffe og vaffler, mens vi skravlet litt med kjentfolk.
Den eneste som fant seg en skatt, var Mathea. Hun hadde med egne penger og fikk denne flotte, velbrukte nissen for 5kr!:)
....og ikke spør hvorfor teksten i innlegget har blitt som det har blitt, for det aner jeg virkelig ikke...:P


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar