onsdag 22. juli 2009

Blåbærtur på Øya :)

I dag tok vi oss en tur ut på Øya for å se om vi fant noe blåbær. I starten var det for det meste små bær å finne, men etterhvert fant vi de store tuene med de største bærene! Nå er bærene renset og vasket, og i morgen skal noe spises på nystekte pannekaker mens resten syltes og fryses ned :)

Glade bærplukkere!:)































Mathea fikk blåbær på ett strå :)






Her er sommerhuset "vårt". I 2.etg på dette huset slapper vi av og nyter livets glade dager!:)

2 kommentarer:

  1. Du e jo skikkelig husmor du også! Blåbærsylte og pannekaker er bra :)
    Ser ut som far og datter koser seg ja!!

    Kjempe fint hus dokke har da :)
    Fortsatt GOD SOMMER!

    SvarSlett
  2. Hehe, er ikke jeg som lager dette da, men mamma!:P

    Uansett så storkoser vi oss. Nå har vi også fått kjøpt melkefri-melk, så nå skal vi prøve oss på disse pannekakene :)

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner