I dag tok vi oss en tur ut på Øya for å se om vi fant noe blåbær. I starten var det for det meste små bær å finne, men etterhvert fant vi de store tuene med de største bærene! Nå er bærene renset og vasket, og i morgen skal noe spises på nystekte pannekaker mens resten syltes og fryses ned :)


Glade bærplukkere!:)

Mathea fikk blåbær på ett strå :)
Her er sommerhuset "vårt". I 2.etg på dette huset slapper vi av og nyter livets glade dager!:)
Du e jo skikkelig husmor du også! Blåbærsylte og pannekaker er bra :)
SvarSlettSer ut som far og datter koser seg ja!!
Kjempe fint hus dokke har da :)
Fortsatt GOD SOMMER!
Hehe, er ikke jeg som lager dette da, men mamma!:P
SvarSlettUansett så storkoser vi oss. Nå har vi også fått kjøpt melkefri-melk, så nå skal vi prøve oss på disse pannekakene :)