I dag fikk jeg et tips av Linda om en dressing som jeg må videreformidle da den var utrolig enkel og veldig god! Oppskriften er som følger;
En dæsj rømme
En dæsj sweet chili saus
Bland samme og du har en nydelig dressing som passer godt til kylling, salat, vårruller osv..:)
Vi hadde denne til vårruller fra ikea (vegetar), ris og salat. Dette var veldig godt og vi skal helt sikkert gjenta det ved en senere anledning!
Vi hadde denne til vårruller fra ikea (vegetar), ris og salat. Dette var veldig godt og vi skal helt sikkert gjenta det ved en senere anledning!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar