onsdag 1. juli 2009

Dressing tips!

I dag fikk jeg et tips av Linda om en dressing som jeg må videreformidle da den var utrolig enkel og veldig god! Oppskriften er som følger;

En dæsj rømme
En dæsj sweet chili saus

Bland samme og du har en nydelig dressing som passer godt til kylling, salat, vårruller osv..:)

Vi hadde denne til vårruller fra ikea (vegetar), ris og salat. Dette var veldig godt og vi skal helt sikkert gjenta det ved en senere anledning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Template Design By:
SkinCorner