Etter en måned med mat-griseri i vippestolen fant vi ut at det var på tide å montere tripptrapp stolen til Oskar. Og den likte han jammen meg godt. Kjekt å endelig kunne følge med på det som skjer på høyden med oss andre!:)
Har han ikke blitt stor gutt?!


WOW, vi syntes jo Adamsen har blit stor, men jammen har Oskar strekt seg. Så flink til å sitte i go`stolen.
SvarSlettDe vokser seg store begge to..:) Oskar hadde jo ett litt annet utgangspunkt enn Adam, dessuten skal han jo bli nesten 2m høy (kanskje?!)!
SvarSlettOskar kan ikke sitte selv uten støtte enda, men får sitte i tripptrappen når han spiser. Deilig å slippe griset i vippestolen ja!:D
Det er godgutten sin det :-)
SvarSlettKlem fra tante Bente