fredag 17. juli 2009

Stolt gutt!

Etter en måned med mat-griseri i vippestolen fant vi ut at det var på tide å montere tripptrapp stolen til Oskar. Og den likte han jammen meg godt. Kjekt å endelig kunne følge med på det som skjer på høyden med oss andre!:)

Har han ikke blitt stor gutt?!

3 kommentarer:

  1. WOW, vi syntes jo Adamsen har blit stor, men jammen har Oskar strekt seg. Så flink til å sitte i go`stolen.

    SvarSlett
  2. De vokser seg store begge to..:) Oskar hadde jo ett litt annet utgangspunkt enn Adam, dessuten skal han jo bli nesten 2m høy (kanskje?!)!

    Oskar kan ikke sitte selv uten støtte enda, men får sitte i tripptrappen når han spiser. Deilig å slippe griset i vippestolen ja!:D

    SvarSlett
  3. Det er godgutten sin det :-)
    Klem fra tante Bente

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner