fredag 11. september 2009

Dagens spørsmål!

"Mamma, hva slags lyd lager flodhesten??"

Mamma aner ikke hva slags lyd flodhesten lager og sender herved spørsmålet videre...

Noen som vet?:)

9 kommentarer:

  1. He he, godt spørsmål! Jeg må nok desverre melde pass, og det samme gjelder for femåringen min også! ;-)

    SvarSlett
  2. Ingen aning ej heller...men kan tenke meg det må være et enormt brøl - dypt og grovt kankje :)
    Ej fikk spørsmål i går om ka lyd hjorten laga..peiling på det? Vi har eit hjortejordet som vi går forbi til skolen kvar dag skjønna du..

    SvarSlett
  3. Aha, kanskje den brøler?! Ikke godt å si..
    Skal ikke skryte på meg å ha møtt så veldig mange flodhester iløpet av livet :)

    Men hjorten, lager den egentlig noen lyd?? Kanskje den vrinsker?:P

    SvarSlett
  4. Aha....;) Kan jeg spørre hvordan du vet det??:P

    SvarSlett
  5. Her Mathea....sånn høres flodhesten ut når den er sulten

    http://www.honoluluzoo.org/sounds/hippo.aiff

    Hilsen tulle-onkel Øistein :-D

    SvarSlett
  6. Her har du en annen lyd........tulle-onkel Øistein sitt favorittdyr (;⚆)

    http://www.soundboard.com/sb/Monkey_Sounds_audio.aspx

    SvarSlett
  7. Tusen takk onkel Tulle-Øistein! Nå ble Mathea glad. Det er bra hun har en onkel som vet ting vi ikke vet! Nå har vi hørt på lyden mange ganger..:)

    KLEM fra Mathea;

    MATHEA

    SvarSlett
  8. Jeg tror kanskje flodhesten lager en sånn intes dyp-puste-lyd! :P

    Ja, jeg også velger å tro det. Og moderatorene, som ikke engang var tilstede når det var som verst, burde jammen meg ha gjort noe!!

    Hehehe. Altså, jeg aner jo selv ikke hvordan 40-tallet smaker:P
    Men, når jeg smaker på de pastillene, ser jeg for meg en mann i 50-60-årene som sitter gjemt i skogen og lytter i smug på radio under 2. verdenskrig! Aner ikke hvorfor, men jeg føler det sånn:P

    Takk for herlig kommentar, forresten:)

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner