"Mamma, hva slags lyd lager flodhesten??"
Mamma aner ikke hva slags lyd flodhesten lager og sender herved spørsmålet videre...
Noen som vet?:)
Mamma aner ikke hva slags lyd flodhesten lager og sender herved spørsmålet videre...
Noen som vet?:)
-litt om hva som skjer i vår lille verden

Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com![]()
He he, godt spørsmål! Jeg må nok desverre melde pass, og det samme gjelder for femåringen min også! ;-)
SvarSlettIngen aning ej heller...men kan tenke meg det må være et enormt brøl - dypt og grovt kankje :)
SvarSlettEj fikk spørsmål i går om ka lyd hjorten laga..peiling på det? Vi har eit hjortejordet som vi går forbi til skolen kvar dag skjønna du..
Aha, kanskje den brøler?! Ikke godt å si..
SvarSlettSkal ikke skryte på meg å ha møtt så veldig mange flodhester iløpet av livet :)
Men hjorten, lager den egentlig noen lyd?? Kanskje den vrinsker?:P
Den promper!
SvarSlettAha....;) Kan jeg spørre hvordan du vet det??:P
SvarSlettHer Mathea....sånn høres flodhesten ut når den er sulten
SvarSletthttp://www.honoluluzoo.org/sounds/hippo.aiff
Hilsen tulle-onkel Øistein :-D
Her har du en annen lyd........tulle-onkel Øistein sitt favorittdyr (;⚆)
SvarSletthttp://www.soundboard.com/sb/Monkey_Sounds_audio.aspx
Tusen takk onkel Tulle-Øistein! Nå ble Mathea glad. Det er bra hun har en onkel som vet ting vi ikke vet! Nå har vi hørt på lyden mange ganger..:)
SvarSlettKLEM fra Mathea;
MATHEA
Jeg tror kanskje flodhesten lager en sånn intes dyp-puste-lyd! :P
SvarSlettJa, jeg også velger å tro det. Og moderatorene, som ikke engang var tilstede når det var som verst, burde jammen meg ha gjort noe!!
Hehehe. Altså, jeg aner jo selv ikke hvordan 40-tallet smaker:P
Men, når jeg smaker på de pastillene, ser jeg for meg en mann i 50-60-årene som sitter gjemt i skogen og lytter i smug på radio under 2. verdenskrig! Aner ikke hvorfor, men jeg føler det sånn:P
Takk for herlig kommentar, forresten:)