Mathea satt på rommet sitt og puslet puslespill da jeg avbrøt henne for en hyggelig liten prat...
Mamma: Jeg er glad i deg!
Mathea: Takk! ....jeg er glad i Oskar og pusen jeg!
Mamma: Er du mest glad i dem i dag?
Mathea: Ja.... Også er jeg glad i deg og pappa på tirsdager!:)
Trenger jeg si at vi gleder oss til tirsdag?:D


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar