lørdag 5. september 2009

Tirsdagskos :)

Mathea satt på rommet sitt og puslet puslespill da jeg avbrøt henne for en hyggelig liten prat...

Mamma: Jeg er glad i deg!
Mathea: Takk! ....jeg er glad i Oskar og pusen jeg!
Mamma: Er du mest glad i dem i dag?
Mathea: Ja.... Også er jeg glad i deg og pappa på tirsdager!:)


Trenger jeg si at vi gleder oss til tirsdag?:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Template Design By:
SkinCorner