Hva synes dere om den nye layouten? Ble den bedre/verre? Vanskelig å finne en jeg virkelig liker!!:)
Halloween bursdag i ekte Hollywood style!
-
På lørdag feiret Liam 7 årsdagen sin med gutta fra klassen. Skal si det
ble livat
Halloween coctail med øyer i
Muffins med ormer i
Kjeks ...


Jeg liker den!
SvarSlettBra, for jeg er nemlig ikke helt sikker...:) Litt for søt. Må prøve den en liten stund før jeg bestemmer meg helt!:)
SvarSlett