torsdag 17. september 2009

Tips

I sommer kjøpte jeg to skrivebøker, en til hver av ungene. I disse skriver jeg litt om deres hverdag, for eksempel om hvordan Mathea taklet å bli storesøster, om Oskar sitt første møte med sauene ol. Prøver å skrive ned ting som jeg der og da er sikker på at jeg ALLTID vil huske, men som jeg av erfaring vet at jeg kommer til å glemme...:) Hvor ofte det blir skrevet i disse bøkene spiller liten rolle. I perioder kan det kanskje være hver uke, mens det andre ganger kan gå et år mellom hver gang. Hovedsaken er at de skal ha ett minne når de blir voksne og tenker tilbake på sin egen barndom.

4 kommentarer:

  1. Så koselig Marte! Det vil de sette pris på når de blir eldre:) Klem Elise

    SvarSlett
  2. Får håpe det..:) Er jo ikke umulig at det blir en av mine permisjons prosjekt. Men tanken er hvertfall god!:) Hilse Ø

    SvarSlett
  3. Genialt tips! Jeg har begynt!!!

    SvarSlett
  4. Så moro! Jeg koser meg veldig mens jeg skriver og minnene strømmer på :)

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner