torsdag 24. september 2009

Kodeknekking

Når man er 3,5år gammel er det ikke alltid man kan gjøre som man vil. Man kan for eksempel ikke bestemme når man skal gå i barnehagen og når det er greit å ha fri. Slike valg er opp til oss voksne.

I dag morges sier Mathea plutselig; "Mamma, jeg må snart kaste opp!"

Jeg blir litt småstressa og sender henne ned til Eivind. Her får hun ligge og slappe av i sofaen med bøtta lett tilgjengelig. Vi blir i tvil, hun både ser og høres helt frisk ut. Men ettersom man ikke sender en unge med spysken i barnehagen, ringer vi og melder avbud. Vil jo ikke risikere å smitte de andre!

Etter telefonsamtalen med barnehagen sitter vi i sofaen og kikker litt barne-tv. Mathea leker med dukka si og sier; "Næmmen baby.... må du kaste opp fordi du ikke vil i barnehagen??"

Trenger jeg si at jeg føler meg litt lurt??:)

4 kommentarer:

  1. hahahahahahaha det var årets altså!!!Gjett om du ble lurt! hahaha (godt jo

    SvarSlett
  2. ..ble ikke ferdig...
    skulle skrive, godt jobba Mathea!! hehe

    SvarSlett
  3. Hun er skikkelig lur for tiden... Og vi går rett på limpinnen hver gang!:) Fikk oss en koselig tur på café da, og det er jo alltids hyggelig.

    SvarSlett
  4. I alle dager! Der kan man se! Tenk at vi vet så lite om de som bor vegg i vegg...
    Men jeg har allerede flira av bloggen din (søte Mathea!)så denne vil jeg følge med på:-)

    Monica

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner