torsdag 3. september 2009

Fremgang!:D

Mens Oskar storkoste seg, holdt Mathea seg på god avstand mens hun lekte med den lille pusen i går....



I dag har det hele endret seg, og nå vil hun helst bære den lille tassen rundt! Nå må vi i stede si at hun må la den lille pusen få være litt i fred..:)



Se, så stolt!:)

3 kommentarer:

  1. Så lurt av dere å få en liten pus!
    Ikke godt å være så redd, stakkar.
    Lykke til videre :)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Hun gjør stadig fremskritt, så det går absolutt rette veien :)

    SvarSlett
  3. Sv: Tusen takk for fine ord! De blir satt pris på!
    Søt katt dere har :)

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner