Mens Oskar storkoste seg, holdt Mathea seg på god avstand mens hun lekte med den lille pusen i går....
I dag har det hele endret seg, og nå vil hun helst bære den lille tassen rundt! Nå må vi i stede si at hun må la den lille pusen få være litt i fred..:)


Så lurt av dere å få en liten pus!
SvarSlettIkke godt å være så redd, stakkar.
Lykke til videre :)
Takk for det! Hun gjør stadig fremskritt, så det går absolutt rette veien :)
SvarSlettSv: Tusen takk for fine ord! De blir satt pris på!
SvarSlettSøt katt dere har :)