fredag 18. september 2009

Lillebror peller :)

Mathea må finne seg i å bli pellet på når Oskar får sitte på fanget hennes. Men det er ikke noe problem for snille storesøster :)

4 kommentarer:

  1. Så herlig! Tydelig stolt over sin herlige lillebror :)
    Har du prøvd å la Oskar få ta på ansiktet til Mathea når ho sover? Mia synst det er kjempe stas, da tar ho litt roligere på dei og studera skikkelig...trur ho synst det e rart at dei faktisk kan være stille og rolige disse store!

    SvarSlett
  2. Hun er stort sett veldig stolt ja, og godt er det :)

    Vet ikke om jeg tør la han ta på henne når hun sover, for han er skikkelig sterk og klyper hardt. Dessuten er hun ganske morragretten...:S Hmmm, men må kanskje prøve allikevel?:)

    SvarSlett
  3. Hehe..skjønner den ;)
    Men om han gjør som Mia, så blir han plutselig meir forsiktig da. Det virka som det e veldig spennende. Mathea e jo vant til å sjå lillebror sovende, men omvendt e jo ikkje så vanlig..så det kan bli spennende :)

    SvarSlett
  4. Tror jeg må gjøre det om anledningen byr deg, høres moro ut!:)

    SvarSlett

 

Template Design By:
SkinCorner