tirsdag 8. september 2009

Små forhold

Måtte le litt da jeg leste denne notisen i "På tråden" i dagens "Hadeland" (lokalavisa);

Gjenglemt bil
GRAN: - For 14 dager siden var jeg på fest på Toten og en kamerat parkerte bilen sin hos meg. Problemet er at bilen står der fortsatt, forteller Mikael Wøien fra Gran på tråden.
Nå ser han helst at eieren kommer og henter bilen.
- Når mjølkebilen kommer står bilen i vegen, sier Wøien.
Han husker ikke navnet på eieren, men forteller at han kjører en grønn bil med en stige på taket.
- Hvis noen prater med ham, be han komme og hente bilen sin!


Så, er det noen som kjenner kameraten til Wøien, som han selv ikke husker navnet på??:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Template Design By:
SkinCorner